2014. december 6., szombat

Búcsú

Drága egykori olvasók!

Először is restellem, hogy ennyire elhanyagoltam az oldalt, hiába ígértem meg az ellenkezőjét. De egyszerűen nincs időm és energiám már ezzel foglalkozni. Azt hiszem itt az ideje, hogy búcsút mondjak a blogger világának - lehet, csak ideiglenesen, lehet végérvényesen. Ezt előre nem tudom megmondani, sok minden áll még előttem, és úgy érzem 18 éves fejjel nem ezzel kellene foglalkoznom, hanem az álmaimat kergetni. Hiába szeretek írni, egyelőre jegelem a témát, - gondolom ez már feltűnt nektek.. - de úgy éreztem fairnek, ha ezt egy bejegyzésben megerősítem, és pontot teszek a végére.
Köszönöm, hogy itt voltatok velem ez alatt az utazás alatt, és megoszthattam veletek Teddy és Harry történetének egy kis töredéket. Remélem nem utáltok nagyon, amiért a levegőben lógva hagytam a szálakat, és szeretném a képzeletetekre bízni a karakterek jövőjét - úgyis mindnyájan sejtitek, mi történt volna a legvégén..
Még egyszer köszönök nektek mindent, csodásak vagytok!

Xoxo,
Riley C.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése